mandag 25. juni 2018

Redesign/babygave

 Kjempegøy å sy litt babyklær igjen, har en vennine som skal ha baby i august. Og da måtte eg bare sy litt klær, til å ha med på babyshower.
Har nettopp fylt 40 år og i den annledning fikk eg en del penger. Noe av det innvisterte eg i en Cameo3. Så dette er første prosjektet eg har brukt den på :-) Gleder meg til å få utforske den litt mer.
Til dette prosjektet har eg brukt en genser fra gubben. Vasket genseren en gang så var den for liten til han, men eg elsket fargen så eg har spart på den til ett passende prosjekt. Delte opp hele genseren i alle sømmene.
Fikk akkurat plass til Retro pants og Fluffy hats fra " Helt spesiell sy barnas favorittplagg"
Slik ble buksen :-) Var veldig vanskelig å ta bilde av denne blå fagen,, hmmm..
Baksiden ser slik ut.
Har gjort litt om på selene. Har sydd de dobbel i stedet for med kant bånd. Brukt pyntesøm på midten.
Midt første prosjekt på min nye Cameo 3. Håper det blir mange fremover :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempesøtt babytøy! Heldig både venninna di og den kommende babyen hennes. Så gøy med motivene du har fått på. Bruker du strykejern eller har du presse til å få de på med? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :-) Eg har brukt strykejern. Kanskje det kommer en presse etterhvert. Uffameg, blir så mange maskiner at snart må eg utvide syrommet :-)

      Slett