lørdag 23. mai 2015

Hageprosjektet fortsetter

 Prosjektet vårt kryper sakte men sikkert fremover. Blir visst aldri ferdig å male, har aldri mer enn en dag med sol. Ja ja mye annet en kan gjøre da. Som å grave grøfter, blir mye vann ut av alt dette regnet :-)

 Har laget grønnsakshage med mye forskjellig. Som salat, purre, sukkererter, reddiker, gulerøtter, jordbær og rabarbra.
 
 Inni drivhuset har jeg masse sommerblomster, tomater, agurk, squash og gresskar.
 Måtte ha litt pynt utenfor og.

 Slik ser det ut inni. Gubben har snekret benker og her sitter han og minstemann og koser seg.
 Thuva har fått disse inni drivhuset. Lurer på om jeg skal male veggene hvite inne, hva sier dere??
Koser meg veldig med dette prosjektet. Vi har også laget lekehus, videre skal vi lage plen og terrasse

Ønsker dere alle en fin fin pinse:-)

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir, og spennende med alt du har plantet. Jeg syns dere har gjort mye. Det er jo et kjempeprosjekt dere holder på med. Så får vi håpe på bedre vær, malevær for dere og andre som trenger det. Ja, det har vært mye regn på vestlandet i vår. Vi får håpe det snur snart. God pinse til deg også! :-)

    SvarSlett
  2. Så fint et drivhus! Ja, hvite vegger, i allefall lyse. Det ville jeg gått for:-)

    SvarSlett
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett