torsdag 4. november 2010

Adventsduk m/hjerter i krympeplast

Har sydd denne duken etter ett mønster i det første My Quilt bladet, duken var veldig lett å sy. Duken er lang, så den passer godt til ett langt spisestuebord:-)
Hjertene har eg sydd litt anderledes, eg har brukt krympestoff, fast to fuce, blonder, stoffrester+++ Synes det er kjempe gøy å leke meg litt med forskjellige materialer...
Eg har ikke sydd knapphull på hjertene, eg har sydd på to patenter på baksiden istedenfor. De må kunne tas av siden de kan ikke vaskes.
Slik så hjertene ut før eg tok de på duken.

2 kommentarer:

  1. LEKKER!! og hjertene du har laget var helt nydelig:)
    Har kost meg med å kikke i bloggen din :) her var det mye fint! Legger meg til som følger jeg:)
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fin adventsløper, og hjertene dine ble bare helt skjønne !!
    Ha en fortsatt god quilte-uke !!

    SvarSlett