tirsdag 23. november 2010

2 nye adventsløpere

Da var 2 nye adventsløperer ferdig, begge to er sydd etter mønsteret Julehjerter som sto i Quiltemagasinet for noen år siden. Eg har skjært rutene litt mindre, så dukene er ikke fult så brei og lang.
Har tatt bildene ute denne gang og da kom faktisk lilla fargen mye bedre frem (takk for tipset Englequilt:-). Den øverste duken er applikert med dobble hjerter.
Denne har eg sydd i svart med gullsnirkler og forskjelige krem og hvite stoffer.
Har sydd på hjerter som eg har laget av krympe plast. De er zik zakket på med gulltråd også har eg frihåndsquiltet en tråd gjennom alle hjertene.
Nå er huset ryddet, lunsjen inntatt og da er eg klar til å SY:-)
Ha en fin dag allesammen:-)

1 kommentar:

  1. Wonderful colors and wonderful work. It's very interesting to visit your blog.
    Greetings from Germany and have a nice day
    Roswitha

    SvarSlett