lørdag 21. oktober 2017

Ole Brumm genser og gaveposer

 I dag skulle minste jenta i bursdagsbesøk og seint i går kveld kom eg på at eg hadde glemt å kjøpe kort. Da er det greit med ett hobbyrom som flyter over av allslags hobby greier :-)
Laget disse to gaveposene med tags til.

 
 Kan brukes til både gutter og jenter. I dag var det to gutter som skulle ha besøk i lag :-) Da med gavene slik, med penger og snop oppi.
 Den senere tid har eg også sydd denne herlige genseren, til en liten pjokk. Mønsteret er fra ONION og stoffet med Ole  Brumm er en skatt eg har hatt liggende en stund, det grønne er ett minky stoff.
 Eg bare elsker dette stoffet, det er bare så super mykt.
Er de ikke søte :-)

1 kommentar:

  1. Ikke noe problem om en mangler bursdagskort når en er så kreativ og flink som du er. Koselige posekort! Ole Brum genseren er så søt! Heldig liten pjokk som har fått denne. :-)

    SvarSlett