lørdag 4. november 2017

Litt lappesøm og noen kort

 Har lenge hatt lyst til å sy Glad retro av AnnAKa og no endelig har eg fått gjort det. Kanskje litt anderledes enn orginalen :-)
 Fant frem masse fine stoffer i lyst og beige og ett lite innslag av burgunder. Mange av stoffene er blomstrende skatter eg har hatt i lang tid :-) I tillegg har eg funnet frem bånd og blonder og en gamel hekle duk. Synes det er så fint og kombinere litt nytt og gamelt.

 Glemte vist helt og nevne det fine ordtaket eg har sydd på.
 Duken har eg forresten sydd til min kjære mamma som hadde bursdag 30 oktober. Kanskje eg må sy en til meg selv og. Men først må eg få sydd litt julepressanger.

 Har fått prøvd meg litt på kort igjen i det siste og denne gangen har eg prøvd meg på en ny teknikk. Her har eg stemplet rett på stempelplaten med ulike farger Distress Ink og sprayet vann på etterpå.
 Embossing folder og stempel fra Fairy Wishes.
En veldig kjekk måte å lage kort på :-)

3 kommentarer:

  1. Så vacker löpare du har sytt år din mor till födelsedagspresent, väldigt fina detaljer!!! Korten är jättefina ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. Løperen din er kjempefin! Så lekre farger og stoffer du har valgt, og fint med blonder og bånd! Kjempefine kort også. :-)

    SvarSlett
  3. Så fin løper du har sydd i behagelige farger og nydelige stoffer. Heldig din mamma er som får så fin en bursdagsgave! (Hun har faktisk bursdag på samme dag som meg). Jeg ble så overrasket da jeg så nye innlegg på bloggen din, for hver gang jeg har trykket på navnet ditt i kommentarfeltet mitt så har jeg bare kommet til en googleside og der ser det ut som du hadde siste innlegg på bloggen for flere år siden. Helt merkelig og nå har jeg så dårlig samvittighet for du legger igjen så koselige kommentarer hos meg og så har jeg ikke fått til å besøke bloggen din...

    SvarSlett