søndag 9. juli 2017

Sommersyssler

 Har fått skikkelig dilla på pannebånd, tror eg nærmer meg 10 stk snart. Planen var å lære seg å hekle, nå har eg ihvertfall lært meg å hekle enkle pannebånd, så får vi se om det blir mer avansert etterhvert.
Maja med ett av sine, heklet i Tuva bomullsgarn fra Europris. Knappene er fra Wish.
 Lille Millian, tantungen min var her i helgen og da måtte jo han også få ett :-)
 Her er litt av utvalget. Prøver å gjøre ett lite innhogg i bommulsgarn lageret mitt.

 Helt på slutten ett lite kort eg har laget. Kjekt med slike små kort når jentene skal i bursdag. Blir en del av de når en har tre jenter:-)
Har mange prosjekter på gang for tiden, bilder kommer snart :-) Vi sees :-)
 Klem

1 kommentar:

  1. Ingen tvil om at du har lært deg å hekle. Flotte og søte pannebånd, og så fint du har pyntet de! :-)

    SvarSlett