fredag 12. august 2016

Acne genser ferdig :-)

 Endelig er Acne genseren min ferdig, tror jeg har strikket på denne i to år no. Har stort sett hatt den med meg når jeg har vert på reise. Veldig lett genser å strikke, ønsker du å strikke den finner du mønsteret her.
Jeg har strikket den i Farytail fra Du Store Alpakka, ett fantastisk garn å strikke av :-) Herlig å bli ferdig med noen halvferdige prosjekter. Kommer snart flere bilder av andre ting jeg har gjort ferdig. Har fått ryddet sy rommet mitt i ferien, og da var det plutselig veldig kjekt å sy igjen. I tillegg har vi hatt ett fantastisk sy vær i Bergen i sommer ;-)
Kos dere i helgen.

1 kommentar:

  1. Så fin genser du har strikket. Alltid kjekt å få ferdig ting som har blitt liggende eller bare tatt lang tid. Ja, regn og syvær har det vært mye av på vestlandet, men her hos meg syr jeg når sola skinner også. ;-), men da med et lite stikk av dårlig samvittighet, for ikke å gå ut. Så er det kjekt med orden på syrommet.
    Ønsker deg en god helg! :-)

    SvarSlett