fredag 12. juni 2015

Sommerduker og brikker :-)

 På vestlandet fortsetter det dårlige været, så jeg fortsetter med å kose meg inne med symaskinen.
 Mønsteret på disse dukene og brikkene fant jeg i det nye My quilt, synes de var kjempe fine, og veldig enkle og sy.
 Sydde 4 brikker og 2 duker.
 Brikkene kan brukes under frokost tallerkenen eller som en liten pynte brikke på bordet.
Disse og dukene under vil snart bli lagt ut for salg på 3-engler

No skal jeg rydde litt hus (tror jeg) også skal jeg fortsette på sy rommet. 
Ha en fin helg alle sammen. :-)

2 kommentarer:

  1. Så fine disse var! Når sommeren lar vente på seg så får vi lage sommer på syrommet :) Mulig jeg må kjøpe meg det nyeste MyQuilt jeg også for dette så ut som et artig syprosjekt.

    SvarSlett
  2. Kjempefine brikker, og så fine farger og stoff du har valgt! Ja, syvær det har vi virkelig. Får håpe det blir litt varmere snart. :-)

    SvarSlett