torsdag 19. februar 2015

Til en guttebaby.

 Har sydd en gave til en venninne som har fått en liten gutt. Har tidligere vist ett babynest som jeg sydde til hon. Dette er sydd av restene :-) Gleder meg til å gå på besøk og kose med lillegutt. 
Har sydd to små mapper. Mønsteret er egen-designet. Uglen er klippet ut fra ett stoff fra stoff og stil. Skriften har jeg brukt tekstilmaling . Den har også fått i satt glidelås, slik at ikke småtingene detter utav.
 Denne mappen til bleier har fått borrelås, litt lettere å få ut bleiene da :-)
 Også måtte jeg bare sy en liten bukse. Den er sydd i baby kordfløyel, bomull stretch og så har jeg brukt det samme stoffet som over til å dekorere.
 En ugle på rompen.
Og en snegl på foten....
I morgen begynner vinterferien her hos oss :-) Ønsker dere alle en fin ferie.

3 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har syd.
    Uglen var bare herlig morsomt for moren å kunne ta på sønnen.

    SvarSlett
  2. Veldig fine ting du har sydd! Ha en fin lørdagskveld og Happy Stitching!

    SvarSlett
  3. Så fine gaver til venninna di. Stilig med uglene du har sydd på! :-)

    SvarSlett