søndag 7. oktober 2012

Litt strikk, litt symysterie og litt høst...

 Da var det endelig søndag og fortsettelse på sy mysteriet. Det øverste bilde er del to. Har vert i bursdags besøk til tantungen min i dag, rakk ikke blogge del 2 før jeg dro.
 Når jeg kom hjem var det bare til å få ungene i seng, slik att jeg kunne fortsette på resten av mysteriet:-)
 Resultatet ble en pose til å ha våttservietter i, ikke så langt fra hva jeg gjettet (jeg gjettet klinexetui) hi, hi. Veldig enkelt og greit mønster, blir nok flere slike. Så tusen takk for det flotte mysteriet Bente.
 Vottene og pannebånet fikk tantungen min i dag. Måtte bare ta det med ut å fotografere (var ca .10 min opphold med regn). Er så utrolig flotte høstfarger ute no:-)
 Tok noen høst bilder i hagen. Bildet er tatt av min nye klematis som jeg kjøpte i sommer og stemorsblomstene som jeg kjøpte i vår. Er de ikke fine??
Har aldrig sett en slik klematis før, den heter Love ......?? Vokser som busk istedenfor slyng, blomstrer 2 ganger, en tidlig og en seint. I tillegg har den helt andre blomster.
Fin eller???
I morgen har jeg fri og da skal det syes....gleder meg:-)

1 kommentar:

  1. Sååå fin den ble , flinka og tusen takk for at du ble med på dette Hanne :O) Du hadde våtservietter du hihi ..ser det er et annet merke så da burde du sy fast lokket på langsiden , sånn at lokket er parallelt med lokket på våtserviettene :O) Fint å se resultatet ditt og herlig at det passer til de med plastlokk også :O) Klem fra Bente.

    SvarSlett