lørdag 31. mars 2012

PÅSKE KOS:-)

 Har fått pyntet litt til påske i dag, denne påskeduken er fra i fjord. Oppskriften har jeg funnet i Familien og jeg tror det er Kristin Langebraaten som har designet det. Har tre fridager no så skal jeg jobbe noen dager, etter det reiser vi på fjellet. Deilig, våknet til og med til knall sol idag:-)
 Meg og Maja har plantet i farmor sin gamle bolle (og ja jeg har dotte utpå igjen, kjøpt med meg dette +++ fra jobben....). Den oransje er en Afrika lillje, måtte bare ha den (passer jo ikke inn hos meg i det helle tatt men den er jo utrolig kul da). Også kan jeg jo plante den ut når det blir litt varmere:-) sant vell???? Også en liten påske kaktus, det må vell alle ha til påske??? Også pletter i luften, fordi den er super fin i sammenplantinger, og og og.....
 Dette er Maja sitt verk:-) Må jo få pynte hon og...nåde den som rører dette assååå....
 I går mottok jeg disse flotte pakkene i posten, har meldt meg på *Påskevenn på Hobbyboden*. Kjempe spennende, har fått Tiara som venn.
I dag er første dagen vi får åpne en pakke, må jo innrømme att jeg har vert innom tanken på å åpne alle med en gang(men jeg har klart å styre meg)... Så det første jeg gjorde når jeg våknet i dag var å åpne pakke, thi hi.. Den inneholdt 2 nøster Silja garn i en fin lillafarge og ett flott mønster på labber. Hadde i grunnen veldig lyst til å begynne å strikke de med en gang, men har lovet meg selv att jeg ikke skal begynne på noe nytt før settet til Thuva er ferdig. Har bare kragen igjen, nærmer seg.....jeii.
Ønsker alle en super fin påske:-)

2 kommentarer:

  1. En riktig god påske til deg og dine !
    Klem Lena

    SvarSlett
  2. Så spennendes med alle de gavene :-) Løperen var superfin.
    Ønsker deg ei fin og god påske.

    Klem Sissel

    SvarSlett