mandag 26. september 2011

Klemmepunger

 Da var eg her igjen da:-) Skulle vell egentlig blogget om neste sekk, men eg hadde klart å kjøpe en glidelås for lite. Jada, veldig morsomt.......har sydd alt klart slik att det bare er å montere de. Kjenner att eg begynner å bli veeeldig lei av sekker.....
Måtte bare sy noe helt annet, og da ble det klemmepunger. Etter innspirasjon fra denne bloggen. Har hatt klemmene liggende i sikkert 2 år, så det var jo på høy tid:-)
 De var kjempe enkle og sy, blir nok fler av disse:-) Den svarte matcher sekken i forige innlegg.

Takk for mange koselige kommentarer:-)


4 kommentarer:

  1. Ååå så fine klemmepunger !!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Titter innom bloggen din igjenn eg;)Nydelige klemmepunger.Ha en super uke.Hilsen Kjærsti`s syglede.

    SvarSlett
  3. Så fine klemmepunger du har laget :)) Jeg har vært på utkikk etter oppskrift på slike. Har du noe tips om hvor jeg kan få tak i det?

    SvarSlett