søndag 10. oktober 2010

Dette fikk eg gjort........

Klarte nok ikke å bli ferdig med alle prosjektene mine, men eg klarte no 3 av 5 synes det er bra eg. I tillegg har eg fått ryddet hus, bakt eplekake med ungene, hatt besøk av gode venner og laget middag. Phu, synes eg har fått gjort ganske mye i dag eg:-)
Posen over har eg sydd av bare rester.

Synes det er så fint å blande quilt med broderier, dette broderiet kommer fra CDen Butterfly. Er utrolig mange fine sommerfugler og blomster på den.

Snart jul???? Tiden går jo så utrolig fort, og det er så mange som har sport om eg kan sy jul eller adventsduk til dem, så eg tenkte eg skulle prøve å lage opp noen slik att de har litt å velge i.

Har tatt utgangspunkt i løperen til AnnAka som var i forige Quiltemagasin, har laget rutene litt mindre også har eg laget ett annet midtparti. Har quiltet i rutene + rundt hjertene og stjernene med Signaturtråd i gull.
Da var helgen over og i uken som kommer skal eg sy til inntekt for barn i U-land (kommer mer info) + gardiner til lekehyttene i barnehagen til ungene.

2 kommentarer:

  1. Både juleduken og pompaduren var kjempeflott. Jeg elsker å brodere med maskin, men er nok ikke så tøff som deg og broderer på ferdig quiltet stoff...men jeg ser jo nå hvor vakkert det blir. Hmmm, kanskje jeg rett og slett skal prøve meg jeg også..hehe..
    Ha en finfin mandag

    SvarSlett
  2. Posen var kjempefiiiin Hanne. Nydelig med sommerfugl, og så fine farger :) Nå blir det spennende å se hva som kommer ut av "dyrestoffet" :))) Ha en fin fortsatt uke!
    -May Britt-

    SvarSlett