lørdag 18. september 2010

Julehjerter nr 1

Da var første stitcherien ferdig til julehjerter. Fikk litt panikken da eg oppdaget att eg ikke hadde flere stitcheri å begynne på. Men heldigvis fikk eg en ny i posten dagen etter og på mandag kommer neste Raggedy. Det blir foressten ett rosa Raggedy teppe, for eg skal ha en jente til:-)
Gleder meg kjempe mye, ett lite under.
Her er midt stjernen til julehjerter, veldig grei å sy. Helt til eg kom til siste punkt *reinskjær til 16,5 inch* problemet er bare det att min stjerne er akkurat 16 inch. Så hva har eg gjort galt???

Ja, ja spennende å sy det er det i hverfall. Enda mer spennende skal de bli når alt skal monteres og alt skal passe??????????? God sy helg alle sammen, her har vi i hvertfall fint sy vær.

2 kommentarer:

  1. Flott hjerte og fin stjerne. Jeg får også mønsteret, men er ikke kommet igang ennå. Kanskje jeg får begynt på stitcheriet i løpet av helga.

    SvarSlett
  2. Så fin den ble :) Pussig det der, men da jeg hadde sydd min 3. prøve på julestjerna og var fornøyd, målte min også bare 16". Men skal se det litt an og kanskje fjuske litt ;) Gratulerer så mye med jente i vente :)Blir ei spennende tid fremover, og jeg følger deg så gjerne :) Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

    SvarSlett