lørdag 13. oktober 2018

Farfar sine gamle skuffer blir hyller

 Endelig har eg surret meg til å male siste veggen på kjøkkenet. Veggene er malt i en varm terracota farge. Eg synes fargen ble kjempe fin, ellers er det litt udelt mening om det i familien,, hi hi...
 På veggene har eg hengt opp noen gamle skuffer etter min farfar. Han hadde en gamel disk med hyller og skuffer, i kjelleren. Som har blitt brukt som arbeids/snikkerbenk siden 1953. Hadde egentlig lyst til å få denne opp på kjøkkenet, men det var gubben helt uenig i, ha ha, kan du skjønne det.,,,,
Så da plukket eg ut skuffene vasket og malte de. Har hengt de opp som hyller på veggene  :-)
 Synes de fikk en kjempe fin rustikk farge. Første, men ikke siste gang eg bruker denne malingen.
Slik så skuffene ut før :-)
Ha en regnfull dag, allesammen :-)

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Vakker og varm farge du har valgt på veggen. Du er så flink og kreativ. Det var veldig smart å bruke skuffene til hyller på kjøkken Vi får håpe regnværet gir seg snart. Veldig vått her også. Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Så fint ni har målat och byrålådorna passar perfekt som hyllor på väggen! Du har ju fyllt dem med så vackra saker också, du har bra smak ♥ ♥ ♥

    SvarSlett