mandag 2. april 2012

Strikkesett og kalendergaver

 Endelig, endelig er jeg ferdig med dette settet fra Sandnes (lannet baby nr 1013). Kjøpte garn og mønster i fjord vår. Tok det med til Danmarki sommer, for å strikke på det der. Tror jeg la opp 5-6 ganger før jeg puttet det ned i posen igjen. Blonden ble helt rar. Det ble liggende i posen til august, da sendte jeg en mail til Sandnes, hvor de kunne bekrefte att det var noe feil med mønsteret (heldigvis så var det ikke meg det var noe feil med, he , eh).. Men settet ble liksom ikke gjort noe med, før jeg fant ut att no må jeg bare strikke det før det er for lite, da var vi kommet til desember. I januar var jeg fremdeles ikke ferdig og da viste de t seg att jeg hadde fått 2 nøster for lite av den ene fargen og 2 for mye av de to andre, rrrrrrrrrr. Er litt fargeforskjell men jeg er ferdig JOHO, JIPPI....
 Nærbilde av den hersens blonden. Ble jo veldig fin til slutt da. Viser seg att str. 1 år er mega tror kansjke Maja på 3 kan bruke tunikaen i hvertfall. Uff a meg....

 Her er bilde av pakke nr 2 i påskekalenderen  jeg er med i. Kjempe fint mønster av kjole/vest + 2 nøster Daletta. Kjempe fint, gleder meg til neste pakke i morgen.
I pakke nr 3 fikk jeg dette flotte stitcheriet. Var litt vanskelig å få ett skikkelig bilde.
Ungene er like spent som meg vær morgen, så de bytter på å velge og åpne pakke. 
Ønsker dere fortsatt God påske, her snør det som bare det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar