mandag 16. april 2018

Litt sommerklær og vår i hagen

 Vi har hatt nydelige sol dager i Bergen siste uken  :-) og da fikk eg endelig tatt noen fine bilder av minstejenta, i noen av sommer klærene eg har sydd til hon.
 Mønster er fra Jubel og baluba bøkene og stoff fra Stoff og stil. Eg bare digger disse t-skjortene, tipper det blir mange flere av de fremover. Har sydd en til mellomste jenta og, kommer bilder en annen dag.

 Se den fine ryggen da. E bare så fornøyd med den innfelte blonden :-)
 Tror eg må se om eg kan forstørre mønsteret til meg og :-)
 Vet ikke om noen husker det store terrasse prosjektet vi begynte på i fjor??( Her kan dere se bilder av det.) Da var dette ett hull med ett eple tre nedi. No har eg hevet epletreet, da det sto for lavt i forhold til terrassen. Epletrær eller andre frukttrær skal ikke ha jord over podestedet, så derfor måtte eg spa opp treet og fylle på med jord. No har eg fylt bedet med ulike påskeliljer. Tenkte eg skulle få laget ett bed rundt som alltid blomstrer.
 Er de ikke vakkre?? Denne har navnet "Tahiti"
Denne nydelige her heter Orangery. Også er det en som er helt lys som heter Katie heat, den hadde eg glemt å ta bilde av.
 Under epletreet måtte eg bare plasere denne fine fuglen her, den bare hoppet oppi vesken min på vei hjem fra jobb her hinn dagen,,,, rart det der assså.....
 Disse fine lyktene kjøpte eg på Nille til 30.- kroner stykke. Har hengt de opp i det Japanske kirsebærtreet.
 Gleder meg til det blir mørkt så eg kan se hvor fint det har blitt :-)
Tror eg må innom og kjøpe noen flere lykter en dag :-)
Ønsker dere fine vårdager fremover. Har vert helt fantastisk her hos oss denne uken, håper det fortsetter. Kanskje eg får malt ferdig huset i år,,, hi ,,,hi,,, :-)

Klem

1 kommentar:

  1. Nydelig jente og hun ser så stolt og glad ut i de fine klærne du har sydd til henne. Nydelig med blonden på innsiden. Vakre påskeliljer du viser, og så fint du har pyntet i hagen. :-)

    SvarSlett