torsdag 31. mars 2016

Vårsysler :-)

 I dag har jeg og minste jenta begynt på litt forberedelser i drivhuset :-) Etter å ha ryddet ut diverse sykkler var det plass til oss, slik at vi kunne plante litt.
 Vi har sådd disse frøene. Jeg var så heldig at mamma og pappa kjøpte med seg en masse frø hjem fra Sveits. Gøy med litt planter som ikke er så vanlig her i Norge. Så vill tiden vise om jeg får de til :-)
 Thuva elsker å vere med ut å plante, en skikkelig ute jente.
 Har pyntet litt på bordet i drivhuset. Ranunkler og stemorsblomster. Ranunkler er en av mine favoritt blomster :-)
 I karnappen vokser det som bare det, kan snart ikke se ut vinduet :-)
 I vinduene har jeg plantet, små og store tomater, chili og paprika.
Jeg bare elsker at det begynner og spire og gro rundt meg :-)
Ønsker dere alle fine vårdager :-)

1 kommentar:

  1. Å så koselig dere har hatt det, morro å starte våren sammen :-)

    SvarSlett