mandag 7. desember 2015

Adventskos

 Da er jeg godt i gang med jule og advents forberedelser. Dette er adventskransen vår, den har jeg laget på halmkrans.
 Pyntet med lilla lys, pyntebånd, kongler, perler og silke blomster.

Dekorasjon i hvitt og sølv.
 Peisen er vasket og pyntet med krans, blomster, kuler og lys.
 Denne kransen er også laget på en halmkrans, forskjellig grønt fra min og pappa sin hage (han har mange fine grønnplanter som jeg får klippe en del av :-) Pynt og lys har jeg kjøpt i butikken jeg jobber ( Eikanger Hagesenter).
 Pynt på kjøkkenet må vi også ha, elsker disse fine englene. Dette fatet er pyntet med mose, lyslenke og kuler.

 På kjøkken benken står dette brettet med min adventsstake (som jeg har hatt i mange år),svibler, kongler og lysglass.
 Tv stuen har også fått pynt:-)
 Da har dere fått ett lite innblikk i hvordan det ser ut i adventstida hos oss. Kommer nok enda mer pynt frem etterhvert.
Ønsker dere alle en fortsatt fin adventstid:-)


3 kommentarer:

  1. Så fint og koselig du har pyntet i huset. Flotte dekorasjoner du har laget.Kjøkken englene var kjempesøte! Kos deg masse og ha en fin adventstid! :-)

    SvarSlett
  2. Så fint, lunt og koselig det er med naturlige kranser og dekorasjoner. Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  3. Så lekre dekorasjoner du har laget , imponerende :)

    SvarSlett