lørdag 6. juni 2015

Kjole til lillesnuppa.

 Har strikket /sydd ny sommer kjole til min minste prinsesse. Hon er veldig fornøyd med resultatet...

 Kjolen er strikket i DMC bomulls garn, utrolig mange fine farger i dette garnet. Har sydd på ett tynt bomullsstoff nede. I livet er det en hullrad, som jeg har satt ett silkebånd i.
 Mønsteret på kjolen er egenkomponert. Har tatt litt fra ett dropsmønster.
 Måtte bare vise dere Aliumen min som har begynt å åpne seg, nydelig farge. Ser ikke ut som brunsneglen tar den. Jeg har plantet mange i forskjellige farger og høyder, gleder meg til disse spretter ut.
Har sydd masse for tiden, kommer snart flere nye innlegg :-)

1 kommentar:

  1. Nydelig kjole! Snuppa di er kjempesøt og heldig som har en mamma som syr så fine klær. Gleder meg til å se hva mer du har laget. Vakker blomst, og kjekt med slike som ikke sneglene spiser opp. :-)

    SvarSlett