søndag 20. oktober 2013

Strikke innlegg

 Bestemor har strikket denne flotte jakken/kåpen til Thuva i fjor. Men da var den altfor stor. Også fikk jeg i oppgave og montere knapper, det har tatt sin tid. Kjøpte knapper på stoff og stil for lenge siden, to poser måtte jeg ha. Sydde de på i forgårs og da tok den på i går, (i dagslys) da var de jo selvfølgelig fargeforskjell på knappene, grrrr.
 Genseren er strikket i Ask, tror jeg. Mønsteret er fra Hillesvåg.
 Er den ikke fin, skal visst komme en bokse og ;-) hint hint
 Denne luen har jeg strikket i restegarn, veldig fin og enkeltmønster. Mønster finner du her
Har også strikket to par raggsokker, dette er fri fantasi, det andre paret har jeg strikket etter Bittamins gruppe på facebook. Det paret har gubben stokke av med allerede:-)
No skal jeg hive meg rundt og sy litt, så kanskje vi blogges snart igjen:-)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kåpe på ei lita prinsesse. Luen du har strikket var jo supersøt.
    Ønsker deg ei fin uke

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Jamen oj så fina stickningar och på fotona ser man inte att knapparna skulle vara av annan nyans. Jättesnyggt!!!!

    SvarSlett
  3. Så mange fine strikkede ting :)
    God helg til deg!

    SvarSlett