søndag 28. oktober 2012

Strikketunika og små ulltøffler

 Strikket denne kjolen/tunika til Maja for lenge siden, har bare ikke montert den før no (er rimelig håpløs med den monteringen:-(  Mønsteret er "Kjole til lillesøster" av Tora Frøseth, garnet jeg har brukt er sterk fra DSA. Mønsteret og ett annet garn fikk jeg i påskekalenderen jeg var med i. No er det snart til for julekalender, jeg gleder meg:-)
 Mønsteret finner dere her.
Måtte bare sy noen slike ulltøffler, synes de var sååå søte. De er i str. 86 og er lagt ut for salg her.
Nå skal jeg gå på syrommet og sy opp en bunke med bukser for noen kunder.
Fortsatt god helg.

5 kommentarer:

  1. Herlig lillesøsterkjole!! Supersøte ulltøffler også! Likte veldig godt saue-knappen også:-)

    SvarSlett
  2. Så fin lillesøsterkjole og for en herlig modell.
    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  3. Sååå fin den var og herlig farge til den søte lille snella :)Skikkelig kosetøfler som ser superdeilige ut også , klem fra Bente :)

    SvarSlett
  4. Kjempesøt tofarga lillesøsterkjole!! (Montering kan ta utrolig laaaaaang tid...)

    SvarSlett
  5. Verdens søteste tøfler da!! Oioioi! :D

    SvarSlett