søndag 22. januar 2012

Helgens sysler

Pelsvest med blonder. Pelsen fikk eg for lenge siden av min tante, hon hadde noe rester liggende som hon skulle kaste. Men heldigvis sporte hon meg først:-)
I helgen har eg sydd litt forskjellig, som denne vesten til Thea. Fant ikke noe mønster som eg likte så det har eg laget selv. Vesten er allerede tatt i bruk:-) Thea var kjempe fornøyd.

En liten sminke veske til en tennåring.

Har blitt med på en klutsamstrikk på hobbyboden hvor eg har meldt meg på med 12 kluter/smikker i 2012. Dette er første klut, strikket i Føn fra Gjestal. Her er mønsteret:-)

2 kommentarer:

  1. Søt jente med fin vest.
    Fargerik sminkepung også :-)

    SvarSlett
  2. Du har tydeligvis hatt en produktiv helg :-)
    Nydelig vest på en nydelig jente!
    Sprek sminkepung, skulle ønske jeg kunne sy.....
    Den kluten er bare verdens beste;-)

    SvarSlett