søndag 15. januar 2012

Garnveiing og glidelåser

 Se de fine glidelåsene eg har bestilt fra China. Var litt spent på hvor lang tid det tok og om eg i det hele tatt fikk de?? Men eg fikk de og det tok bare 10 dager:-)
Holder enda på med stor oppryddning på mitt hobbyrom og i den anledning har eg melt meg på Hobby bodens along med garnslanking. Så no har eg sortert og veid alt garnet mitt og det ble 12660 g. Så da blir det spennende og se når året er omme, MER eller MINDRE????....

No skal eg gå og fortsette ryddingen. Håper eg blir ferdig i dag, for no verker eg etter å sy.
Fin søndag til dere alle:-)

3 kommentarer:

  1. Hei! Søte glidelåser! Jeg har også en del garn liggende, smart å veie det for så å prøve å minske beholdningen. Kanskje jeg gjøre det også. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flotte glidelåser du har fått tak i. Skulle gjerne hatt det nettadr. hvis du gir bort. Skulle nok også veid garnet mitt, men er ikke så strukturert annet enn at det vil øke betraktelig. (men prøver hele tiden på det motsatte) Ha en fin uke..

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant de var fine:-) Selvfølgelig deler eg, har fått en del spørsmål om de. De er kjøpt her: http://www.etsy.com/shop/GinaPurseFrame?page=4
      Ha en fin helg

      Slett