søndag 8. mai 2011

Penal/sminkepunger

Hei, hei. Her på vestlandet nytter vi varme sommer dager. Koser oss i hagen og i drivhus. Lillemor har begynt å komme inn i rutiner, så da blir det tid til noen timer for meg og symaskinen om kveldene. Livet er herlig for tiden:-)
Som dere ser har eg fått helt dilla på å sy disse pungene. Har sett de på mange ulike blogger, men har ikke funnet noe mønster. Så eg laget mitt eget:-)
De to øverste koster 200.- og den under koster 150.- Send meg en mail visst du er interesert:-)

På bilde under ser dere ett sett eg har sydd til en lekehytte i barnehagen til ungene. Settet består av 5 par gardiner, duk og en liten pose. Skal sy til en landhandel de har bygget også, men den er ikke helt ferdig enda. Håper de blir fornøyd:-)
Ha en fin uke allesammen, her kommer nok uken til å gå i dåpsplanlegging.
Den store dagen er på søndag.

1 kommentar: