søndag 30. januar 2011

Team work:-)

Dette utrolig fine settet er strikket i Dale garn, Hubro og Ara + ett som eg ikke husker navnet på. Betty, mamma sin gode vennine har strikket selve kåpen, mamma har strikket lue og votter. Eg har montert og heklet kanter/blomster. Skikkelig team work, med andre ord.
Maja var ikke helt fornøyd, tror ikke hon helt skjønte hvorfor eg kledde på hon disse varme klærene rett før hon skulle legge seg:-) Kan jo igrunnen skjønne det......
Ha en fin uke allesammen:-)
Her i familien har vi bursdagsfeiring nesten hver dag denne uken.

4 kommentarer:

  1. Wow! Så fint dette setter var :D
    Tenker den lille jenta ble fornøyd ja ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig, og moro med teamwork.
    Så moro når slike fine ting blir ferdig og kan brukes ;-)
    Blir inspirert til å gjøre ferdig noen strikkeufoer.
    ha ei fin og kreativ uke.
    Sissel

    SvarSlett
  3. Flotte klær :D fin blogg du har, passet meg mitt i blinken at jeg havnet innom bloggen din. Du har så mange innlegg om strikk :D

    SvarSlett
  4. Hei dumpet bort i bloggen din. Mye flott du har laget og så skal du snart føde. Spennende! Jeg bor også utenfor Bergen og skal føde om 7 uker. Følger deg gjerne videre!
    Velkommen til min blogg også!

    Veronica

    SvarSlett