lørdag 22. januar 2011

Hentesett

Endelig er hentesettet helt ferdig, har brukt flere mnd. på det. Var utrolig mye arb., men eg synes det ble fint:-) Kanskje litt stort????
Det er strikket i Lanett fra Sandnes. Er litt spent på hvordan garnet er, har ikke strikket i det garnet før. Til de to andre strikket eg i Dale babyull og det nuppet noe helt enormt.
Søte små labber. Hadde litt for lite silkebånd til labbene og da kjøpte eg 4 m:-)
Bukse med vaffelstrikk og blonder på beina. Har aldri strikket vaffelstrikk før, spennende med noe nytt....
Nærbilde av blonder og hjerter på jakken. Blonden går igjen på hele settet.
No skal eg prøve å gjøre ferdig noen halvferdige prosjekter før eg begynner på det andre babysettet:-) Ikke lett!!!!!
Takker for mange fine kommentarer og ønsker dere alle en god helg:-))

2 kommentarer:

  1. Dette settet ble nyyydelig!! Om det har tatt lang tid, som du sier, kan du virkelig være stolt over resultatet :D
    Har strikket mange babysett i Lanett, og jeg liker garnet godt :D
    Det nærmer seg nå...at du får kle på baby`n dette settet ;)
    Ha ei riktig God Helg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint hentesett! :-)

    SvarSlett