tirsdag 28. desember 2010

Julekort m/bilde

Hei allesammen.
Har vert litt mye her i det siste så eg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge, ikke det att eg har hatt så veldig mye å skrive om heller. Tror vi har hatt det meste av sykdommer som går her på øyen i julen.....men nå tror eg vi begynner å kråne til:-)
Kom på att eg ikke hadde vist frem julekortene av ungene som eg har laget (fikk bare laget til halvparten av de som sto på listen, får ta det igjen til neste år).
Ellers vill eg ønske alle en fortsatt fin romjul og ett godt nyttår.
Håper eg får sydd litt mer de siste dagene av året, har ryddet syromme mitt i dag. Skjært ut til del 2 på Roll roll cotten boll, ligger langt etter skjema (del 7 kommer på nyttårsaften), det samme gjør eg med Raggedy,,,,, ja ,,,ja,,, det løper ikke fra meg.... Kan vere kjekt å ha noe håndsøm når den lille kommer, bare 7 uker igjen:-) Det og er noe eg holder på med,, hentesett til babyen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar